sobota, 16 lipca 2016

Dorosłość

Dorosłość.
Jedno słowo - tyle różnych interpretacji. 
Nie ma mnie tutaj od listopada.
Dlaczego?
Ponieważ od listopada tyle się zmieniło..


Zawsze starałam się nie opowiadać zbyt wiele o swoim życiu w Internecie. Tym razem jest inaczej.


W listopadzie powiedziałam "Tak"!
Od teraz cały mój czas pochłania organizacja mojego wymarzonego Ślubu oraz wesela.
Już dzisiaj pojawiła się zakładka "Ślub" w menu  bloga.
Będę wrzucać inspiracje, porady, firmy, które z pewnością będę polecać.
Będę wybierać zaproszenia, suknię, fryzurę itp..

Mam nadzieję, że nie zamęczę Was tym zbytnio, bo wbrew pozorom nie zostało dużo czasu.

29 kwietnia 2017 roku oficjalnie będę Panią S. :)

Drugą sprawą jest to, że zaczęłam pracę z której jestem szalenie zadowolona :)
Ale o pracy w innym poście..

Tymczasem..

Buziaki,
Monika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz