wtorek, 7 lipca 2015

Recenzja beGLOSSY - maj 2015

Na samym wstępie muszę się usprawiedliwić. Nieobecność na blogu była spowodowana przepiękną pogodą za oknem, wynikami matury oraz składaniem podań na studia. Nie miałam nawet czasu usiąść i sprawdzić pocztę. Dziś - z dużą ilością wolnego czasu (choć zapewne jak wyjdzie słonko znów mnie nie będzie) wracam i mam spory plan na tego blogaska :) Ale o tym wkrótce! :)
Dzisiaj recenzja majowego beGLOSSY.


+ niestety zapomniałam zrobić zdjęcia produktom więc zdjęcia są ze strony beGLOSSY. :<



1. Szminka GOSH. 
Bardzo lekka, długotrwała, aksamitna konsystencja.. szczerze mogę polecić! :)


2. Maska do włosów PHYTOKERATINE
Lubię, gdy włosy są gładkie i lśniące. Po wypłukaniu jej z włosów były dziwne w dotyku, ale gdy tylko je wysuszyłam było wszystko w porządku choć był efekt, jakbym miała na włosach coś gumowatego.. Nie kupiłabym jej drugi raz ze względu na to, że staram się używać wszystkiego z jednej linii kosmetycznej. 


3.Maska do włosów z olejkiem arganowym
Piękny zapach! To pierwsze, co mi się przypomniało gdy tylko o niej miałam napisać. Włosy wygładzone, nie miałam problemu z rozczesaniem. Moje włosy są po niej odżywione i wyglądają na zdrowe. Po tę maskę mogę się pofatygować do Hebe ;) 

4.  Plastry na pękające pięty

Fail ze strony producenta. Plastry są zabezpieczone papierkiem i niestety, gdy się go odkleja to całe serum zostaje w papierze a nie w plastrach. Fakt, pięty rano są gładkie ale myślę, że gdyby na końcu była np. folia lub coś, co nie wchłania serum - byłoby o wiele lepiej ;)

5. Serum ultra regeneracyjne do stóp.

Ten produkt z kolei był okej. Stopy były gładkie i dobrze nawilżone. Już po pierwszym zastosowaniu było czuć różnicę i myślę, że dla kogoś kto ma problem z suchymi i pękającymi piętami będzie rewelacyjny ;)

6. Krem na noc 

Nie jest źle. Opakowanie z pompką mi się nie podoba, ale skóra rano jest nawilżona, wypoczęta i odżywiona ale nie błyszczy się jak w przypadku innych kremów. Gdyby był w innym opakowaniu to bym się pokusiła o jego zakup ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz