piątek, 27 lutego 2015

5 typów dziewczyn, których nienawidzę

Chęć napisania tego postu zrodziła się w ... szkole. Bo gdzieżby indziej :)
czy powinnam nazwać to "Top 5"? 



1. Wszędzie byłam, wszystko widziałam

Ci są najlepsi. Cokolwiek się nie odezwiesz, o jakimkolwiek miejscu nie powiesz to ta osoba tam była, ale do końca nie pamięta co tam robiła. Zapytasz o szczegół to nie jest w stanie Ci odpowiedzieć.  Część z nich nie skończyła nawet 20 a zwiedziła więcej niż niejeden podróżnik! :)
(RLY?! nawet w machu picchu byłaś chwalipięto)

2. Mój brat to... moja siostra tamto..

Ciągle słyszysz o tym, jak to "A mój brat był tam i tam kupił to i tamto".  A że siostra ma mieszkanie, córkę i jak to ciągle u niej siedzisz i nie dajesz im za grosz prywatności, bo przecież to TWOJA SIOSTRA I SIOSTRZENICA. Rzucisz hasło, że w T-mobile oddawałeś telefon do reklamacji to nagle nasza chwalipięta przypomina  sobie, jak to jej brat oddawał i było przecież tam tak do dupy że przeniósł się do orange. Gówno prawda.
(Wcale nie był w t-mobile i wcale się nie przeniósł do orange)

3. Co powiedziałaś/eś ?! 

Mówię głośno i wyraźnie. Po co pytasz, co powiedziałam skoro dokładnie wiesz co to było? Może przez Twój ton coś się zmieni w moim toku myślenia? Och, daj spokój.

4. Ciągłe choroby, lekarze, tabletki.

Masz problemy zdrowotne? Ok. Ale cała szkoła tego wiedzieć nie musi. Po co na każdej lekcji opowiadać o tym, jak to byłaś w szpitalu i jak to teraz czekasz na operacje ale ten NFZ.... Są to prywatne informacje i nie każdy chce o tym słuchać. Zachowaj coś dla siebie. A no tak, przecież niektórych trzeba brać na litość.

5. Jestem miss świata i nie ma lepszych ode mnie!

Nie kłam. Wszyscy widzą, że do pięknej Strauss czy Young Ci daleko. Noszenie "zerówek" dawno wyszło z mody i jeżeli ma się więcej ciała to nie powinno zakładać się legginsów bo wygląda się.. źle


Są niestety dziewczyny, którzy dla siebie nie trzymają nic. Wszyscy wiedzą co się dzieje w jej związku, że kot zrobił dużą kupę a nawet że sama jej nie mogła zrobić. Niestety. Mam nadzieję, że z czasem się to zmieni, zobaczą, ile straciły przez ciągłe mówienie o WSZYSTKIM. Odbije się to może nie tyle na niej, co na ich rodzinie. Obawiam się jednak, że tych ludzi się już nie zmieni. Osobiście takich typów nie trawie. Staram się z  nimi nie utrzymywać kontaktu, nie słuchać. Przykro, że poniekąd dorosłe kobiety są tak dziecinne.. :<

A jak z Waszymi typami, których zdecydowanie nie zniesiecie? :)

miliony buziaków,
Monia

9 komentarzy:

  1. Jejka u mnie w szkole roi się o tego typu dziewczyn, których też nienawidzę. Trzeba się trzymać z daleka, żeby nie zwariować!
    maniaa-mania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie! A wiesz co jest najlepsze? Że idealnie opisujesz w tym poście swoją osobę :) Podziwiam, że nie wstydzisz się pisać w ten sposób o sobie :* Szczerość to podstawa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 6. Piękna, mądra i seksowna- tak to ja! Monika Leyk :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 7. Jesli odstaja Ci uszy-sklej je

    OdpowiedzUsuń
  5. 1.Wszędzie była, wszystko widziałam- Monika leyke
    2.Mój Chłopak to... moj brat tamto..
    3.Co powiedziałaś/eś ?! - Twoje uszy usłyszą wszystko
    4.Ciągłe choroby, lekarze, tabletki.- Kolano
    5.Jestem miss świata i nie ma lepszych ode mnie! Również się zgadza!
    PODSUMOWUJĄC
    Posiadasz te wszystkie cechy, więc czas zastanowić się nad sobą . POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie byłam wszędzie. Zwiedzenie Polski czy kilku krajów zagranicznych to jeszcze nie wszystko, ale spoko, zmierzam do tego! :)
      Pomijam fakt, że chyba dawno ze mną nie rozmawiałeś/aś skoro twierdzisz, że ciągle mówię o kolanie skoro od roku jest ok. Nigdy nie uważałam się za mis świata, odstające uszy mi nie przeszkadzają i nie mam takiego mniemania o sobie. :)

      Buziaczki :*

      Usuń
  6. Pierwszy punkt się chyba nie tyczy założycielki bloga :) z resztą.. Żaden się nie tyczy. Znam Monikę tyle lat i nie zgodzę się z żadnym słowem które napisałeś, anonimie. Dlaczego nie prosto w twarz ? Szkoda że oceniasz ludzi choć ich nie znasz..

    OdpowiedzUsuń