czwartek, 8 stycznia 2015

TOP 5 ulubionych filmów

Romanse, horrory, historyczne, sensacyjne i wiele innych rodzajów filmów przejawia się przez internet. Dzisiaj przedstawię Wam moje TOP 5 filmów, które z wielką radością polecam innym.




1. Now is good.

Uwielbiam, uwielbiam, uwielbiam. Zakochałam się w tym filmie jak tylko trafił do sieci w wersji z napisami. W polskiej wersji nosi nazwę "Niech będzie teraz". Film opowiada o chorej na białaczce dziewczynie, która w pełni próbuje wykorzystać jej ostatnie chwile. Jeżeli uwielbiacie film "bez mojej zgody" to myślę, że ten również przypadnie Wam do gustu.

2. If I stay 


Szczerze mówiąc trafiłam na ten film dopiero wczoraj. To, jak wiele ten film potrafi wnieść w życie człowieka jest niewyobrażalne. W jednej chwili możesz stracić wszystko co Cię otacza a dawne marzenia stają się rzeczywistością. Miłość, która jest silniejsza niż śmierć. Walka o życie.. Nie da się tego filmu opisać słowami ale po obejrzeniu zrozumiesz, jak kruche oraz jak ulotne jest życie..

3. Mój przyjaciel Hachiko

Czy ktoś z Was zastanawiał się, dlaczego najlepszym przyjacielem człowieka jest pies? Jeżeli nie znaleźliście na to odpowiedzi to ten film ukazuje to przepięknie. Parker szuka domu dla bezdomnego psa ale po pewnym czasie to dom Parkera staje się domem dla Hachiko. Jest to prosta opowieść o uczuciach.

4. Gwiazd naszych wina


Wzruszająca i idealnie przedstawiona adaptacja książki.. Strzał w 10. Więcej o tym możecie poczytać TUTAJ ponieważ już Wam o tym pisałam :)

5. Chce się żyć.

Polski film, który jest fenomenalny. Nigdy nie sądziłam, że powiem to o polskiej produkcji a jednak.. Nie mam pojęcia co napisać o tym filmie. Nie jest on typowym filmem o chorym człowieku. Jest to film, który pokazuje, że nie każdą ścianę da się zburzyć, że nie zawsze jest kolorowo i pociesznie. Film pokazuje Polskie realia. Zapewne film nie byłby tak dobry gdyby nie wspaniała obsada. ;)


Filmy są ułożone całkowicie przypadkowo! Wiem, że może lekko dramatyczne zestawienie ale uwierzcie mi, filmy do Was trafią. Dlaczego akurat te? Ponieważ "Pamiętnik" czy "Bez mojej zgody" już wszyscy znają. A jeżeli chodzi o powyższe - mało się o nich niestety słyszy. 

Zapraszam do filmowego wieczoru i czekam na Wasze recenzje! 

Miliony buziaków,
Monika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz