sobota, 3 stycznia 2015

Książkowe wyzwanie 2015

Cześć Kochani :)
Kilka postów temu pisałam o moich ulubionych książkach oraz o tych, które zamierzałam przeczytać w święta. Niestety, czas który miałam na to przeznaczyć strasznie się ukrócił poprzez świąteczne przygotowania i czas na miłość dlatego przeczytałam tylko 3 książki.


  • WIĘCEJ NIŻ 215 STRON
  • AUTOREM JEST KOBIETA
  • ZOSTAŁA WYDANA W 2015 ROKU
  • NIE MA HAPPY ENDU
  • W TYTULE JEST NAZWA MIASTA
  • FILM OPARTY NA KSIĄŻCE
  • MA WIĘCEJ NIŻ 100 LAT
  • OPARTA NA PRAWDZIWEJ HISTORII
  • MA TYLKO JEDNO SŁOWO W TYTULE
  • AUTORKA MA TAKIE SAME INICJAŁY JAK JA
  • ZOSTAŁA WYDANA W ROK MOICH NARODZIN
  • MA CO NAJMNIEJ 2 AUTORÓW
  • W TYTULE JEST IMIĘ
  • AUTOREM JEST MĘŻCZYZNA
  • MIAŁAM PRZECZYTAĆ W SZKOLE ALE POLEGŁAM..
  • NAPISAŁ KTOŚ PRZED 30 URODZINAMI
  • W TYTULE JEST KOLOR
  • PRZECZYTANA W JEDEN WEEKEND
  • NIE MA W NIEJ LUDZI
  • TYPOWE ROMANSIDŁO
  • PORADNIK
  • HISTORYCZNA LUB POLITYCZNA
  • EPISTOLARNA
  • AUTOR POD PSEUDONIMEM
  • AKCJA ROZGRYWA SIĘ W CZASIE WOJNY
  • GŁÓWNY BOHATER MA TAKIE SAMO IMIĘ JAK JA
  • AKCJA NIE DZIEJE SIĘ W EUROPIE
  • ZACZĘŁAM JĄ KIEDYŚ CZYTAĆ ALE NIE SKOŃCZYŁAM (tutaj zapewne "weronika postanawia umrzeć")



Ja podejmuję wyzwanie już dziś! Mam nadzieję, że ostatni punkt pod koniec przyszłego tygodnia odhaczę z mojej listy ;)

Podejmujecie wyzwanie razem ze mną?

Miliony buziaków 
Monika

P.S. widzieliście filmik DIY ? KLICK

4 komentarze:

  1. Chciałabym mieć tyle czasu na czytanie książek dla przyjemności, niestety lektury zajmują cały czas, który mogłabym na nie poświęcić, od czasu do czasu mogę przysiąść wieczorem do jakiejś dobrej książki..

    Od dzisiaj zapraszam też do mnie: http://pdtakesphotos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Książkę, której akcja dzieje się w czasach wojny, a która jest godna polecenia to 'Dziewczynka w zielonym sweterku' Krystyny Chiger - pisałam o niej swoją pracę maturalną, ale ta książka odmieniła mój światopogląd. I autor pod pseudonimem - 'Hipnotyzer' Larsa Keplera. Cudo ;)
    Buziaki i powodzenia ;)
    dddominika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za pomoc! Na pewno po nie sięgnę:)

      Usuń