sobota, 13 grudnia 2014

Zima = kakao + książka!

Zima tuż za pasem. W szkole zaczął się maturzystom drugi semestr, co mnie troszkę przeraża ;) wracając do domu znów myślisz o przedświątecznych porządkach. Trzeba wcześniej wstać aby odśnieżyć sobie wyjazd z podwórka. Znów trzeba się grubiej ubierać aby się przypadkiem nie przeziębić.. Zima jest okresem, gdy najchętniej byś usiadła i kompletnie nic nie robiła..



Mój sposób na zimę jest prosty - zamykam się w pokoju z kubkiem gorącego kakao i ginę w bardzo dobrej lekturze. W tym roku lista jest obłędna ale dziś chcę Wam przedstawić pozycje, które już mam zakupione i które przez święta chcę przeczytać.

Na pierwszym miejscu postawiłam trylogię S.C. Stephens.

Bezmyślna to opowieść o młodej kobiecie - Kierze, która opuszcza swoje miasteczko i wyrusza do Seattle za ukochanym. W Seattle dostała stypendium naukowe dlatego rodzice zgodzili się na jej wyjazd. Wynajmują pokój u przyjaciela wielkiej miłości Kiery - Kellana. Przez zrządzenie losu w życiu ich trojga wynika zawiły trójkąt miłosny. Erotyzm, miłość, złość, zazdrość. Tymi czterema słowami mogę opisać tę książkę. Jestem dopiero w połowie a nie mogę od niej się oderwać! :)
Kolejnymi częściami jest Swobodna oraz Niepokorna (której jeszcze nie upolowałam:)
Jedno co mnie denerwuje w tej książce - ta laska na każde jedno słowo skierowane do niej się rumieni!

Guillamue Musso - moim zdaniem wybitny pisarz, który niestety nie jest tak bardzo znany jak Sparks, a szkoda! Musso pisze lekko, przyjemnie. Ponieważ Cię kocham kupiłam dlatego, że zachwyciła mnie jego powieść - Telefon do anioła. Mam nadzieję, że Ponieważ Cię kocham również trafi na listę polecanych przeze mnie książek ;)

Paullina Simson - Jeździec miedziany, Titiana i Aleksander, Ogród letni.. Szczerze mówiąc zakupiła te książki po namowach koleżanek z klasy. Bardzo polecały tę serię dlatego postanowiłam, że przekonam się na własnej skórze czy na prawdę jest taka super. Czy ktoś z Was poleca?

Co się u mnie dzieje, że tak mało piszę? No właśnie, co Ty Monika robisz, że nie masz czasu na bloga.

Otóż moi kochani. Zbieram się, aby zacząć kręcic vlogi. Będzie to głównie seria "Zrób to sam" bo przecież powinnam dzielić się z innymi tym, co sama potrafię :) Już w przyszłym tygodniu zapraszam na pierwszy filmik ! Tutaj, na blogu pewnie również będę dawać serię ZTS tylko że w formie zdjęć. Każdy z nas inaczej się uczy robić daną rzecz, ja się uczę ze zdjęć ale chcę to przełożyć na ekran. Mam nadzieję, że przypadnę wam do gustu.

Miliony buziaków,
Monika.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz