poniedziałek, 1 grudnia 2014

Top 5 ulubionych vlogerów !

Sieć youtube obiega cały świat. Podobnie jest z vlogerami pracującymi na tym portalu.
Popularność polskich vlogerów jest ogromna. Czasami mam wrażenie, że ludzie przed kamerą są bardziej doceniani niż ci piszący na blogu. A to jest tak samo ciężka praca! :)

Dzisiaj czas na moje TOP 5 ulubionych vlogerów ;)


Wiadomo, każdy ogląda Jakóbiaka, chłopaków z Abstrachuje czy innych, mega popularnych youtuberów. Moja uwaga zostanie skierowana do osób, które trafiły w moje serce sobą. Łukasz Jakóbiak zarabia na programie, Abstachuje na kupie śmiechu w swoich filmach a ja zostanę w tematyce modowej kobiet.

Miejsce #1 
Zmianoholiczka <3
Jejku jak ja lubię tę kobietę! Może zauroczyła mnie tym, że jesteśmy w tym samym wieku i staramy się o dotarcie do tej samej populacji. Uwielbiam ją za jej charakter, delikatność, wspaniałe mówienie i za tą skromność. Moim zdaniem robi dobrą robotę przed kamerą ;) Od jej pierwszego filmiku do jej ostatniego filmu jest wielka przepaść jeżeli chodzi o profesjonalizm.
Pokłony razy milion!

Link do kanału na YT - tutaj

Miejsce #2
wobecobiektywu

Co to jest za pokręcona babka.. Uwielbiam jej ironię, to jak w kulturalny sposób potrafi dać dobry przekaz tytułu filmu. Śmiech, klimat, słownictwo.. Ahh, wszystko takie normalne! Często bywa u mnie na poprawę humoru. Polecam gorąco!

Link do YT - tutaj

Miejsce #3
Maxineczka

Moje guru jeżeli chodzi o makijaż! Pomogła mi w wielu kryzysowych chwilach gdy maluję się za pięć dwunasta. Świeżość filmików wprawia mnie w uśmiech. Bardzo lubię, gdy po kolei tłumaczy co jak połączyć, rozetrzeć i tak dalej. Najbardziej zasłużone miejsce trzecie ;)

Link do YT - tutaj 

Miejsce #4
Fashionelka

Uwielbiam jej podróże, pomaga mi poznać świat nie ruszając się z domu. Lubię jej sympatyczną buźkę i to, z jaką lekkością mów. Z dużą radością wracam do jej filmów :)

Link do YT - tutaj

Miejsce #5
TysiaSmerfetka

Koleżanka i zarazem pomocnik! Tutoriale makijażowe czy różne inne diy bardzo pomagają w codziennym życiu. W łatwy sposób pokazuje jak zrobić coś z bombą. Martyna, kłaniam się niziutko za chęć walki w tym naszym internetowym świcie! :*

Link do YT - tutaj

1 komentarz:

  1. Ojejejejeju <3 Dopiero zauważyłam, że tu jestem! Tak mi miło i świetnie, że ktoś to docenia <3 Dziękuję kochana :****

    OdpowiedzUsuń