czwartek, 20 listopada 2014

W listopadzie stawiam na makijaż.

Nie jestem zwolenniczką biegania po sklepach stacjonarnych ale.. internetowych i katalogowych owszem! Tak, kocham robić zakupy w internecie. Jeżeli już wybieram się na zakupy w sklepach stacjonarnych to muszę iść z konkretnym celem, po konkretną rzecz. Tym razem postawiłam na zakupy w Avonie i sklepie Bodyland.




Podkład, puder, szminki, pędzle.. Wszystko z czasem traci swój urok, wypadałoby czasami zmienić kosmetyki na inne. W najbliższym czasie zamierzam testować kosmetyki z linii LUXE.

Szminki są długotrwałe i kolorami bardzo do mnie trafiły. Z serii Luxe mamy do wybory 16 różnych odcieni szminek. W katalogu, który właśnie mam przed sobą (1/2015) kosztują tylko 19 zł.
odcień który zamówiłam to "peach veil"
  Przy okazji szminek z serii Ultra Colour zakupiłam odcień "very violet" choć teraz, przy promocji na 15,99 (!) mam w planie zakupić również inne ;) W aktualnym katalogu gama wyborów to 43 kolory. Od koralu poprzez beż i róże po śliwki oraz czerwienie. 

 Puder również z linii LUXE, którego w aktualnym katalogu nie mogę znaleźć. Mój odcień to fair silk. Powodem jest moja strasznie jasna cera.
 Podkład, LUXE kupiłam za 49 zł - aktualnie 39 ;) odcień natural glamour. 

Pędzle! mój najtrafniejszy zakup tego miesiąca! 
Hakuro polecano mi już od dłuższego czasu, skusiłam się i kupiła trzy. Do różu i dwa do cieni. 
REWELACJA!
każdemu zastanawiającemu się czy warto - WARTO.
Włosie nie wypada, są miękkie i nie podrażniają skóry. 


W zakładce po lewej stronie "Wyprzedaż" wpadły ciuszki, których z chęcią się pozbędę, sprawdzajcie! ;)


4 komentarze:

  1. Piękne te kolory szminek :) ja mam właśnie fazę na intensywne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Avon! Jestem knsultantką i mam z niego mnóstwo kosmetyków!:) Te szminki są świetne!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na jesień stawiam na szminki. Fuksja i czerwień to moje typy :)
    Pozdrawiam serdecznie, http://juliet-monroe.blogspot.com/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor pierwszej szminki jest piękny :))

    Pozdrawiam, Julita
    http://crimson-moon2000.blogspot.com/2014/11/145.html

    OdpowiedzUsuń