wtorek, 28 października 2014

autumn.

Mamy piękną, kolorową i słoneczną jesień. Teraz..

Na ostatnich zdjęciach razem z Klaudią zmokłyśmy, ponieważ deszcz za nic nie chciał przestać padać.
Jestem świadoma tego, że trochę zaniedbuję bloga, ponieważ mało piszę ale wszystko przez to, że mam sporo sprawdzianów do zaliczenia przed końcem semestru a kończy się już na początku grudnia, aaa!





Czuję straszne zmęczenie i niechęć do wszystkiego ale trzeba. Klasa maturalna to już nie przelewki. A do tego egzamin zawodowy już w czerwcu.
I zostało mi TYLKO 180 dni szkoły.  :D

Łapcie stylówkę a ja lecę do dalszej nauki. 



miliony buziaków,
Monika




















6 komentarzy:

  1. hej:) oglądałam Twoje zdjęcia na modnej i bardzo mi się podoba Twój styl:) ps tutaj masz super spódniczkę, obserwuję i zapraszam do mnie mam nadzieję,że mój blog Ci się spodoba:) kochana mam ogromną prośbę kliknij u mnie w linki pod ostatnim postem, a bardzo mi pomożesz:) jeśli będziesz też tego potrzebowała z pewnością się odwdzięczę

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia - mimo deszczu ;)
    Spódniczka cudna!
    Ucz się, ale chwytaj każdą wolną chwilę, żeby podarować sobie chociaż odrobinę przyjemności :)
    Pozdrawiamy :)
    P. i S.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej, ale śliczny parasol. Wybacz, ale to on zdobył moje serce, chociaż stylizacja też fajna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam go już z 5 lat i fakt, jest rewelacyjny :D dziękuje! :*

      Usuń