poniedziałek, 29 września 2014

Kooonkurs !! :)


Cześć misie pysie!

Dzisiaj organizujemy konkurs, który potrwa aż UWAGA ! Dwa tygodnie!

Do wygrania jest czerwone bolerko marki CROPP.

Ostatnio opowiadałam Wam o akcji Blogerki wietrzą szafę i razem z Szafa.pl przygotowaliśmy małe zadanie dla Was. ;)

Wystarczy:

1) Wejść w moją szafę (TUTAJ) i wyszukać waszym zdaniem najlepszą rzecz
2) Wklej link do rzeczy w komentarzu na dole
3) Napisz, co zestawiłabyś z tą rzeczą.

I gotowe! 

Zwyciężczynię konkursu wylosuję i oczywiście dam znać na blogu kto jest moją #1 ! 

miliony buziaków,
Mania.

3 komentarze:

  1. Z twojej szafy wybrałam te szpilki: http://szafa.pl/c19542963-malinowe-szpilki-jak-nowe.html u chętnie ubrałabym do nich czarną koronkową krótką sukienkę podkreślającą talię oraz czarny melonik którego tak ciągle szukam po sklepach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. http://szafa.pl/c19542963-malinowe-szpilki-jak-nowe.html
    szpilki malinowe zaprzątają mi głowę
    wymyśliłam z nimi boską stylizację
    zaraz przyznacie mi rację !
    zakładamy na siebie beżową sukienkę
    zlota bransoletka wędruje na rękę
    by nie zmarznąć w te jesienne dni
    narzucamy malinową marynarkę i
    komin na szyję oraz grube rajstopy
    ochronią przed zimnem ogrzeją gardło i stopy
    torebka w tym zestawie też dużą rolę gra
    bezowa skórzana, ulubiona ma!
    zapewniam ze w takim jesiennym zestawie
    super sie zaprezentujemy w kinie, na spacerze czy z ukochanym na kawie! :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. http://szafa.pl/c19559516-czerwony-zakiet-butik.html
    Idealny żakiecik do białej zwiewnej sukieneczki. Do tego sandałki w kolorze koralowym.;-)
    klaudiazyzak@onet.pl

    OdpowiedzUsuń