środa, 3 września 2014

Gdańsk - stare miasto!

Zaczął się rok szkolny i niestety czas powrócić do szkoły. Czwarty rok technikum przyszedł mi tak szybko.. Kiedy ten czas minął? Pamiętam że całkiem niedawno wypełniałam papiery do szkoły a dziś stoję przed decyzją wyboru tematu matury. Ale ku mojemu zaskoczeniu znalazł się dla mnie idealny temat, który od razu wiedziałam,że będzie mój. Temat "Język blogów. Zaprezentuj na przykładach jego charakterystyczne cechy" wydaje się być czymś, w czym się odnajdę i będę o tym mogła mówić dużo. Niedługo mam zamiar zabrać się za konspekt aby jeszcze polonistka go sprawdziła ;)  a jak u Was z przedmaturalnymi zadaniami? :)





Jeżeli chodzi o szkołę, to preferuję jeansy, trampki i t-shirt. Bez szału - typowa szkoła. Ale poza szkołą.. chcę Wam pokazać, jak lubię chodzić weekendami na różne eventy, urodziny czy po prostu spotkanie u rodziny. Sesja odbyła się w Gdańsku. Gdańsk jest według mnie jednym z piękniejszych Polskich miast. Uwielbiam jego klimat, stare kamienice i to, że ciągle jest tam ruch :) Swoją zwykłością rozkochał mnie w sobie i żałuję, że tak rzadko tam bywam.. Ale już za rok mam nadzieję zostać mieszkanką Gdańska przez wzgląd na studia :)










Sukienka - miejski butik (Wejherowo butik ESTE w CH Kaszuby)
marynarka - Reserved
buty/torebka - Centro

1 komentarz: