poniedziałek, 11 sierpnia 2014

D.I.Y. #2

Cześć moi mili ! :)

 Za nami przepiękny weekend, pogoda dopisywała w stu procentach a korki w małym Trójmieście przyprawiały o białą gorączkę. Kto wymyślił zamknięcie hutniczej w niedzielnych godzinach szczytu? Zakorkowana morska - standard. Coraz bardziej doceniam objazdy a eko-dolinę znam lepiej niż plan własnej gminy. Poza drogami prowadzącymi do serca Gdyni odkurzyłam także w głowie drogi prowadzące do Władysławowa. I właśnie o tym będzie dzisiejszy post ;)




W sobotę razem z marką Sinsay oraz innymi blogerkami (o których więcej w drugim poście poświęconym sobotnim warsztatom) zrobiłyśmy małe warsztaty dotyczące D.I.Y.

Naszym celem było przerobienie szortów oraz zwykłego, białego t-shirt'a.  Od początku miałam milion pomysłów na przerobienie tego zestawienia ale gdy przyszło co do czego to opadały mi ręce. Przyszycie tego, co chciałam musiałam robić ręcznie, ponieważ moją maszynę do szycia opętał szatan i po prostu nie działa jak powinna. Więc automatycznie większość pomysłów poszła w odstawkę. Ale znalazłam jedną ze starych firanek i pomysł na szorty przyszedł sam :)





Zwykłe jeansowe szorty z doszyta koronką. Na zdjęciu widać, że nie były one dobrze wycięte i nie wszystko było dobrze przyszyte ale w drodze do Władysławowa poprawiałam niedociągnięcia :)
Na przerobienie nie wydałam ani grosza, ponieważ nici, koronkę z firany, nożyczki i inne niezbędne rzeczy  miałam w domu. Jeżeli chodzi o t-shirt to nie myślałam nad nim zbyt długo. Odprucie rękawów, odcięcie kawałka materiału i lekka, przewiewna koszulka na strój kąpielowy już jest :) 





Relacja z warsztatów już niebawem na blogu! Śledźcie uważnie powiadomienia na fb ! :)


miliony buziaków, 
Monika

5 komentarzy:

  1. Twoja przeróbka wyszła świetnie! ;)
    maniaa-mania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie wyszła Ci przeróbka:) Odważne wycięcie jest modne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne szorty ; ) ja planuję coś w tym temacie, ale zebrać się nie mogę : )

    http://robertakaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to już! sio od komputera i do igły z nitką przysiądź! Grunt to zacząć, dalej już idzie ;)

      Usuń