poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Sinsay & Ice-watch SUMMER POP UP STORE - fotorelacja.

Cześć i czołem!

Na początku od razu się usprawiedliwiam, ponieważ nie było mnie jakiś czas a to wszystko za sprawą małego urlopu na południu Polski oraz w Słowacji :) Mała fotorelacja z tamtego tygodnia również zawiśnie na blogu ;)

Ostatnio pisałam o współpracy z marką Sinsay, o przerobieniu ubrań (znajdziecie pod nazwą DIY #1 ) a dzisiaj chciałam wam pokazać małą fotorelację z tego dnia. ;)

Pod zdjęciami dziewcząt macie również odnośniki do ich blogów, zajrzyjcie bo na prawdę warto! I niestety nie mam wszystkich adresów nad czym ubolewam!











Na zdjęciu Marta z czerwoną przeróbką szortów - blog TUTAJ 

Dominika z koronką ; ) - blog TUTAJ 


a moją przeróbkę już znacie.. :D


Natalia i bardzo oryginalna przeróbka na eleganckie szorty! - blog TUTAJ

Patrycja dokleiła ćwieki i koronkę przez co dodała im charakteru :) - blog TUTAJ

Aneta zachwyciła wszystkich pajączkami na koszulce. :) - blog TUTAJ 




I na koniec chciałam dodać, że spotkałam te dziewczyny RAZ w życiu a strasznie je polubiłam i mam zamiar utrzymać ten kontakt ;) Kto wie, może kiedyś wszystkie spotkamy się na czerwonym dywanie.. haha. :)

miliony buziaków,
Monika.



1 komentarz:

  1. Ojeej, bardzo fajna akcja ; ) też bym się pobawiła w takie Diy i to na plaży! : )

    http://robertakaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń