poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Inspiracje

Witajcie moi mili! ;)

Pogoda za oknem w końcu idealna - deszcz i burza. Dla mnie rewelacja, ponieważ trochę chłodniejszych dni by się nam wszystkim przydało. Dzisiaj jeszcze nie mam dla Was DIY - ponieważ jest to strasznie czasochłonne ale mam za to dla Was kilka inspiracji do kuchni i "artystycznego pokoju" czy pokoju naszego Malucha ;) Część z nich na pewno wykorzystam u siebie ;)



Jak widać na załączonych obrazkach część pobrałam z domowydoradca.pl a część ze zszywka.pl kobieceinspiracje.pl czy stylowi.pl












            to na pewno będzie kiedyś w pokoju mojego dziecka, wygląda przebajecznie!














8 komentarzy:

  1. swietne inspiracje!
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/08/groty-neptuna.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe inspiracje :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi się inspirację na taką "mini pracownie" :) Własnoręczne robienie biżuterii to moje hobby od jakiegoś czasu i marzy mi się taki mój mały kącik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patka, wszystkie projekty połączyłam w jedno i właśnie trwa realizacja tego w moim pokoju! Nie wiedziałam, że interesujesz się także handmade! Na fb jest grupa, w której możesz sprzedać swoje wyroby. Później podeślę Ci link! :) a jaka biżuteria? Bo osobiście robię biżuterię na szydełku :)

      Usuń
  4. Jak na razie jestem zakochana w bransoletkach shamballa i tworze je w różnorodnych kombinacjach kolorach itd. :) Oprócz tego bransoletki koralikowe z różnymi zawieszkami ( nigdy nie mogłam nigdy kupić dokładnie takiej bransoletki z koralików jaką bym chciała, teraz robię je Sobie sama ) :) Widziałam jedną twoją bransoletkę zrobioną na szydełku bodajże na instagramie :) Coś pięknego ! :) Planuję się nauczyć robić takie cudeńka :) Dopiero zaczęłam przygodę z handmade i wiele przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też baardzo podobają mi się te pracownie ; ) również bawię się w przeróżne DIY i byłoby to świetne rozwiązanie, bo aktualnie trzymam wszystko w milionie pudełek i szkatułek. : ) Podeślesz mi link do tej grupy, na której można sprzedawać swoje wyroby? : ) Dodatkowo strasznie podoba mi się 1 i ostatnie jest cudowne, już zapisane na dysku, więc w swoim czasie zawiśnie u mnie na ścianie podobne! : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja tak samo - trzymałam wszystko w pudełkach, szufladach i tak dalej, ale w końcu robię sobie małą pracownie! :) Nie mogę napisać Ci wiadomości prywatnej, nie wiem dlaczego więc proszę, oto link do grupy :) https://www.facebook.com/groups/1379096095636911/

      Usuń