wtorek, 26 sierpnia 2014

♥ HAUL ♥

Witajcie kochani!

Na dniach będzie pewnie kilka stylizacji oraz małe DIY jak ładnie udekorować stół na urodziny czy inne eventy rodzinne z tego względu, że przede mną stołowe szaleństwo już w sobotę. Nie wierzę, jak lata szybko lecą. Niedawno bałam się pójść do pierwszej klasy a teraz kończę dziewiętnaście lat. To jest jakieś szaleństwo.. A może małe memories z zeszłorocznej imprezy osiemnastkowej.. ?

Długo się zbierałam do tego postu, ale w końcu jest! Przygotowałam dzisiaj dla Was haul z zakupów, które robiłam w tym miesiącu. Przewagą są torebki, bo ich mam zawsze mało :D

Idzie jesień więc z tej okazji upolowałam sobie bluzki z długim rękawem i przecudowną kurtkę, która dobrze się spisze na zimne poranki w drodze do szkoły..  Jeżeli chodzi o resztę rzeczy to są raczej typowe koszulki czy jeansy, bo wiadomo,że te rzeczy także się zużywają i czasami czas na nowe.

Poniżej lądują zdjęcia ! Miłego oglądania ;)


torebka PARFOIS (nie mieści a4)


torba PARFOIS - spokojnie zmieści a4 i wszystko co kobieta w torebce potrzebuje! :)

portfel - CROPP. (do małej torebki jak znalazł :)

Opaska - handmade z drucikiem w środku, który idealnie dopasowuje się do kształtu głowy.
REWELACJA! niedługo stylizacja z nią ; )


Mój must-have. Matowe okulary - jakiś stragan na Gubałówce

Torebka - mieści a4. SINSAY

Jeansy - Sinsay
spodnie dresowe - Cropp

zwykłe, najzwyklejsze topy - house oraz sinsay

crop topy - house, cropp 

bluzki z długim rękawem - house, sinsay

moim zdaniem - moja najlepsza zdobycz. Kurtka jest ciepła, dobrze dopasowana i do tego ładna!
Nie mogłam trafić lepiej, oczywiście - SINSAY :) 

Śledźcie bloga uważnie, obiecuję więcej i częściej postów.

Miliony buziaków,
Monika.

2 komentarze: