wtorek, 5 sierpnia 2014

DIY #1 !

Kochani! :)

Pogoda za oknem nie rozpieszcza - i dobrze! Deszcz, burza i to czyste powietrze.. Dla mnie raj na ziemi ;) W końcu jest czas na lekturę, bransoletki ręcznie robione i ... na odnowienie starych pudełek po butach!

Zapewne masz w szafie pudło, które już Ci się do niczego nie przyda. Minął termin reklamacji butów a Ty wciąż nie wiesz co zrobić ze starym pudełkiem? Mam na to sposób! Ja swoje pudła oklejam i używam ich jako ozdobnych kartonów. Takie kartony kupicie za 20 zł w różnych sieciówkach a do butów tak na prawdę dostajecie je gratis. Tapetę kupicie co prawda za 50 zł (również za mniej, ja się zaopatruje w Leroy Merlin) ale 10 metrów tapety wystarczy wam na na prawdę sporo pudełek. A w innym wymiarze za tę kwotę kupicie max 3 pudełka :)

Dlatego wyszukaj starą tapetę, pudełko i do dzieła!




Oto co mi było potrzebne:

- tapeta
-pudełko po butach
- nożyczki, klej, ołówek taśma lub klej (polecam MAGICZNY)

duży wybór tapet jest właśnie w Leroy'u, niestety nie wiem jak to wygląda w innych marketach budowlanych.




Moją pracę zaczęłam tak na prawdę od odrysowania pudełka na tapecie. Zapewne uczyliście się tego na technice więc nie będzie problemu ;) Ważne, aby wyszedł z tego JEDEN kawałek!


Do obrysu pudełka dodałam po centymetrze więcej na krawędziach górnych oraz na węższych bokach po to aby na wierzch nakleić dłuższy bok.


Ja klej kładłam w sumie na samych brzegach, aby papier dobrze trzymał. Jeżeli dajecie taśmę - polecam na całym boku - papier na pewno się nie zniszczy tak szybko ;)


A oto moje efekty ;) 10 minut roboty a rezultat na prawdę fajny ;)



Jeżeli już będziecie PO pochwalcie się swoimi pracami ! :)

Trzymam kciukasy, aby i Wam się udało ;)

2 komentarze:

  1. Pudełko prezentuje się świetnie! :) Również polecam ten klej, sklei wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  2. dobry pomysł z tym pudełkiem :)
    może zaobserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń