sobota, 2 sierpnia 2014

baw się, jeżeli potrafisz!

Moi najukochańsi !

Dzisiaj sobie stwierdziłam, że dodam nową stylizację. Jest tylko jedno ALE. Nie współpracowałam tym razem z moją wspaniałą Klaudią, lecz z koleżanką, która także hobbystycznie robi zdjęcia. Kilka dni temu, wstałam sobie rano i pomyślałam "pobawię się dzisiaj przed obiektywem..w studio!" I napisałam do Agaty ;) Jestem zadowolona ze zdjęć, są lekkie i przyjazne dla oczka.. Poza tym było mnóstwo śmiechu, pomysłów i dużo aut przeszkadzających w zdjęciach ale nie ważne. Jest dobrze! Ah, i jest to pierwsza sesja w krótszych włosach! :))



Mam dla Was kilka wskazówek - jeżeli idziecie sobie na zdjęcia to nie twórzcie nie wiadomo jak wyszukanych poz! Bądźcie naturalni! Jeżeli chodzi o mnie - podczas zdjęć dużo gadam, o czym dziewczęta się przekonały, ale właśnie wtedy wychodzą najlepsze zdjęcia.. Róbcie coś z rękoma, nie garbcie się, nie marszczcie czoła i nie stójcie jak wryci. Będzie dobrze. Podstawą jest zabawa przed obiektywem!











Jeżeli chodzi o te dwa zdjęcia to moje auto jest moją miłością. Skoro mam zdjęcia z moim facetem,miłością #1 to dlaczego nie mogę mieć z audi, miłością #2 ? :)











Link do galerii Agaty TUTAJ


3 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia! :)) Ładnie Ci w tym zestawieniu kolorystycznym ;)

    stylstynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia, zarówno te od Klaudii jak i od Agaty. :) Fajnie prowadzisz bloga, lubię tu zaglądać i czekam na nowe posty. Życzę powodzenia w blogowaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja czasem sama śmieje się z min jakie zrobiłam podczas pstrykania, bo też ciągle gadam i gestykuluję ; ) świetne fotki i spódniczka piękna ; )

    OdpowiedzUsuń