niedziela, 13 lipca 2014

pink skirt and sneakers

Witajcie moi drodzy :)

Przepraszam za tak długą nieobecność, ale przez ostatni czas dużo się u mnie działo. Poprzedni tydzień robiłam za nianię, ponieważ pilnowałam mojego wspaniałego chrześniaka i nie miałam tak na prawdę czasu na nic. Pierwszy weekend lipca spędziłam na weselu, w poniedziałek spędziłam wieczór z moim facetem na pogotowiu i była u mnie przyjaciółka z Krakowa na cały tydzień ;)

Ale w końcu jest czas aby coś napisać. Ostatnio naszło mnie tyle pomysłów na posty i tylko czekam na chwilę czasu aby je zrealizować. A w końcu mam możliwość, ponieważ w końcu wrócił do mnie aparat z naprawy (ponad 3 tygodnie bez aparatu to jak bez ręki!) i śmiga jak szalony. Układ zasilania naprawiony, elektronika naprawiona i wszystko gra.



Jeżeli chodzi o tytuł postu to chciałam Wam dzisiaj przedstawić stylizację, która dla mnie na lato jest jak strzał w dziesiątkę, ponieważ jest lekko, przewiewnie i nie monotonnie. Różowa spódniczka, biały top, trampki i w drogę nad morze! :)








spódniczka/skirt & top- Butik
trampki/sneakers - CCC

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz