środa, 30 lipca 2014

floral dress

Cześć i czołem!

Nie wiem jak to bywa u Was ale u mnie za oknem upał. Wczorajsze przelotne opady nic nie ochłodziły powietrza, dalej jest nie do zniesienia. Och tak, przecież mamy lato, jakże mogłoby być inaczej..

Na upalne dnie proponuję lekką, zwiewną sukienkę. U mnie sprawdza się dobrze, ponieważ spontaniczne wypady na plażę czy wieczorem nad jezioro sprawiają, że nie mam dużo do ściągania. Jedna rzecz i siup do wody ^^


Plan na dzisiaj?

Przygotowuję dla Was DIY ! Bransoletki własnej roboty cieszą oko a do tego bardzo miło się noszą. Instrukcja na blogu już wkrótce! :)











12 komentarzy:

  1. sliczna sukienka ,cudowne zdjecia!
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/07/szyfonowa.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne zdjęcia ; ) sukienka ma śliczny wzór ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia kochana! Kwiatowe sukienki to hit :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Zakochałam się w tym zestawie! :) dodaję do obserwowanych, zapraszam też do mnie na www.bblackballoon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. W moim mieście wczoraj na szczęście było chłodniej :)
    Ślicznie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie od 3 dni w końcu zachmurzenie i temperatura max 23 stopnie! Ciesze się bardzo, ponieważ od tych 32 co się trzymały jakiś czas nie szło wytrzymać :<

      Usuń
  6. prześliczna jest ta sukienka.
    romantyczna, delikatna, nieprzytłaczająca Ciebie - mnie się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna, dziewczęca sukienka, super foty!

    OdpowiedzUsuń