czwartek, 24 lipca 2014

co tu ma być ?

Witajcie. :)

Jeżeli chodzi o tytuł posta - mój mózg przestał myśleć! :( Mam godzinę czasu na napisanie notki, a to mało! :O

W ostatnim poście pisałam, że będą tu małe inspiracje na temat chociażby mieszkań. Dzisiaj postanowiłam Wam pokazać kilka łączeń kolorów, które z chęcią zagościłyby w moich czterech ścianach.

Lubię kolory, które coś wyrażają. Nie lubię ciemnych kolorów (chyba że na dodatkach!:). Pomieszczenia poprzez jasne kolory nabierają kształtu i optycznie są powiększane. Jest łatwiej dobrać dodatki. Jeżeli chodzi o szarość, która jest w prawie każdej propozycji, to jest ona dla mnie w pewnym stopniu piękna.. Na szarości pięknie wyglądają chyba wszystkie kolory. Ze ścianami, dodatkami, kolorami jest jak z modą - nie wolno bać się łączenia różnych kolorów - jasnych z ciemnymi, jaskrawych z matowymi. Trzeba się życiem bawić! A poprzez ubranie naszego mieszkania w piękne kolory będziemy się lepiej czuć i inaczej patrzeć na świat. Obiecuje ;)



zdjęcia pobrane ze strony : stylowi.pl








ahh.. zapomniałabym.  już niedługo nowa odsłona mnie! :) Jest krócej, lżej i jak dla mnie - o niebo lepiej! ;)


miliony buziaków,
Mania.

1 komentarz:

  1. Matko, strasznie mi się podobają ; ) chyba nie wiedziałabym, na który wariant się zdecydować, bo są naprawdę pięknie podobierane ; )
    http://robertakaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń