poniedziałek, 30 czerwca 2014

long skirt and sandals

Witajcie moi kochani ! :)

W końcu zaczęły się ubłagane wakacje. Co u Was? Jakie plany na najbliższe 2 miesiące? Praca, leniuchowanie czy ciągłe imprezowanie? U mnie chyba będzie w tym roku wszystkiego po trochu :)

Wczoraj mieliśmy przyjemność oglądać Miss Polski Nastolatek 2014 i szczerze mówiąc jestem bardzo zadowolona z ostatecznego werdyktu! Strasznie kibicowałam Blance Tichoruk, 15-latce z Lubelszczyzny.


Na półwyspie też nie zabrakło w ten weekend atrakcji, ponieważ odbył się u Nas pierwszy konkurs eliminacyjny na Bursztynową Miss Polski Hel, którą została moja faworytka (i znajoma:) Nicoll Usjak z Pucka, która zdobyła także tytuł Miss Publiczności. Paulina Targońska zdobyła tytuł Miss "Uroda", Monika Mesinger - Miss "Fantazji" a Anna Wojtala - Miss "Slim-express. Serdeczne gratulacje! ;) Drugi konkurs eliminacyjny odbędzie się 12 lipca w Krynicy Morskiej.  

Weekendowe atrakcje za nami, a przed Wami kolejna stylizacja ;) Biorąc pod uwagę fakt, że nasza pogoda za oknem nie jest najlepsza to dzisiaj w propozycji stylizacja na chłodniejsze dni lata. Jestem miłośniczką długich spódnic! Są przewiewne, lekkie i dobre na wieczór i jak wspomniałam, na chłodniejsze dni lata :)








spódnicę, sandały, okulary i wisorek kupiłam w moich miejskich butikach.
bluzka - Butik
bransoletka - Apart

  miliony buziaków, 
Mania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz