czwartek, 12 czerwca 2014

Let's do it!

Może w końcu zacznijmy ?

Jestem Mania, dziewiętnastoletnia pomorzanka, która stwierdziła, że zacznie dzielić się z ludźmi tym, jak wygląda, jak dobiera ciuchy i jak ucieka od nietrafionych stylizacji.

Może i nie zawsze wyglądam ładnie, elegancko i ogólnie cool, ale ważne, że JA się w tym czuje dobrze. To wszystko ma się tak na prawdę podobać mnie a nie innym. Kocham swoje ciało, kocham swoje wybory, i co najważniejsze - mój facet kocha mnie taką jaka jestem.

Dlaczego akurat tutaj, na blogu gdzie będzie głównie fashion ? 

Stwierdziłam, że każdy potrzebuje w świecie swojego małego miejsca i może akurat to jest moje miejsce? DIY, handmade i tym podobne to jest to, co lubię. Nie będzie tu tylko mnóstwo moich zdjęć ale będzie także to, jak przerobić starą rzecz na nową czy jak od a do z zrobić biżuterię. 

Myślę,że to nic trudnego.
Bloggowanie jest dla wszystkich.

A hejterzy ? z nimi mogę przybić wielkie 5 bo jestem od Was lepsza. :)


miliony buziaków,
Mania. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz