piątek, 20 czerwca 2014

cosmetics for summer

Witajcie Kochani! :)

Dzisiaj postanowiłam Wam pokazać, poradzić, które według mnie kosmetyki idealnie nadają się na lato. Wiadomo, że jest ciepło (a przynajmniej powinno być :) i chcemy makijaż, który nam nie spłynie. Podobnie jest z naszym ciałem, po długim opalaniu nasza skóra jest wyjątkowo delikatna i potrzebuje wyjątkowej ochrony, dlatego zadbajmy o dobre kosmetyki dla ciała i dla duszy ;)



Przedstawiam Wam moje propozycje, które przetestowałam "na własnej skórze"

1.  Lekarstwem na moją opaloną skórę są kosmetyki z firmy Ziaja.. Skradły moje serce dlatego, że są antyalergiczne i dlatego mogę ich śmiało używać :)





2. Słońce, plaża.. Nasza skóra potrzebuje dodatkowej ochrony, dlatego polecam krem z filtrem również marki Ziaja oraz krem NIVEA, którego używam do twarzy :)




3. Każda skóra twarzy powinna być dobrze zadbana!! Dlatego zmywaj makijaż każdego wieczora i przemywaj twarz żelem albo tonikiem. Osobiście wybrałam markę GARNIER.





4. Zamiast podkładu używam kremu Beauty Balsam Perfector, tworzy delikatny efekt makijażu i jak dla mnie na lato strzał w dziesiątkę 


5. Dodatkowo twarz lekko oprószę sypkim pudrem z marki INGLOT. 



6. O powieki się nie martwię, ponieważ używam paletki sephora makeup academy palette, która idealnie się sprawuje i zimą i latem. 




 7. Usta mam przeważnie muśnięte przed pomadkę Rimmel.

8 A paznokcie? Tutaj znowu królują u mnie lakiery marki INGLOT. Długotrwałe, mają piękne kolory i dość szybko wysychają. :) 



A jaki jest Wasz zestaw wakacyjny jeżeli chodzi o kosmetyki? :)

miliony buziaków,
Mania.

2 komentarze:

  1. Cześć :) Fajnie, że piszesz bloga, na pewno będę zaglądać, ale fajnie by było, gdybyś wstawiała zdjęcia własnych kosmetyków :) Zrób wpis np. o twojej kosmetyczce :) Pozwolisz tym swoim odbiorcom bardziej Ciebie poznać :) Bardziej ich tym zainteresujesz :) A poza tym , fajnie piszesz, miło się to czyta :)

    OdpowiedzUsuń